woensdag 10 oktober 2012

papercabana 3d

De nieuwe uitdaging op het papercabana blog was 3 d. Ik heb er voor gekozen om een 3 d kaart te maken. Ik hou van alle bewegende factoren op kaarten. Ik en ook een groot fan van karen burneston. Deze inspiratie heb ik gebruikt om deze kaart te maken

 
A new challenge on the papercabana blog. 3d. I have choosen to make a 3d card. I love moving items on a card and I am a huge fan of hte work of karen burneston. she inspired me to make this card
 
gr corinne

4 opmerkingen:

Unknown zei

Corinne, I love your train card! My nephew loves trains, this would be perfect for him. I might have to try it for his birthday!

Corinne Oosterhoff zei

please sent my an email I will send you a template

Shawna zei

This is SO cute Corinne! Have you heard from Francie lately? She hasn't changed the challenge and I am beginning to worry about her. Hope you are feeling better, too!

anja zei

hoi ,leuke kaart heb je gemaakt,kun je mij vertellen op welke site dit patroon staat? gr Anja