woensdag 4 juli 2012

vogelhuisje

Een kleine 3 weken geleden waren we 12,5 jaar getrouwd en hebben een klein feestje gegeven. Om ons te beschermen tegen de regen en het geheel een feestelijk karakter gegeven hebben we van Trienco zijn baas staantafels en een grote party tent mogen lenen. Daarom dit vogelhuisje als bedankje. De basis is een metalen vogelhuisje.


het vogelhuisje in detail


Het kaartje


Alle bloemen zijn gesneden met de silhouette en vervolgens ingekleurd met verschillende kleuren distress stains.

De gele bloemen is een combinatie van de volgende bestanden:

Ik heb deze gekleurd met

De roze bloemen is een combinatie van de volgende bestanden:

Ik heb deze gekleurd met

De blauwe bloem is gemaakt met behulp van het volgende bestand:
Ik heb deze gekleurd met:

Het bedankt kaartje is gemaakt met de volgende bestanden:
- tag
Ik heb deze gekleurd en bewerkt met de volgende materialen
-swirl Tim Holtz
-vogels Tim Holtz

1 opmerking:

Hellen zei

WAUWIE, wil je mijn party tent ook eens lenen?.....grijns