vrijdag 22 juni 2012

bedankt

Recent heb ik afscheid moeten nemen van mijn intrem leidinggevende. Omdat we in de afgelopen periode prettig hebben samengewerkt heb ik een klein afscheid cadeautje voor haar gemaakt.




Ik ben begonnen met een kaart van 13 bij 29. Daarna heb ik een vierkant gemaakt deze middels de deze techniek tot een basis kaart. De kaart en het vierkant word dan als een gezien.

Ik heb daarna een globale opbouw van de kaart gemaakt, heb ik diverse designs gebruikt en een text er in verwerkt. Met een beetje vergroten en verkleinen krreeg ik de uitstraling die ik wilde

Ik heb om het woord bedankt en de bloemen heb ik een schaduw gemaakt. Om verwarring te voorkomen heb ik de elementen die ik met designpapier wilde uitnsijden even buiten mijn snijmat geplaatst.

Vervolgens heb ik alle onderdelen van de kaart aan elkaar versmolten. Daarna de letters en de bloemen van designpapier uit gesneden. Voor de achterkant van de kaart heb ik een vierkant van design papier gesneden. Op deze manier kun je heel persoonlijke kaarten maken met een geheel eigen ontwerp

Gebruikte materialen van Creabest:
- miss Caroline fiddlestick you & me damask
- miss Caroline fiddlestick you & me bloom
- miss Caroline fiddlestick home dotted

Gebruikte designs silhouette online store
- tasje adorable box c 00267
- bloem flower 0113
- tak blaadjes leaf branch c00009
- roosjes 3 d rolled rose
-swirl swirl flourish

Geen opmerkingen: