dinsdag 6 maart 2012

silly files potlood traktatie

Ik heb er al vaak over nagedacht en getwijfeld of ik het wel of niet zal doen, maar omdat ik toch van veel mensen verzoekjes heb gekregen waag ik hier bij de sprong. Vanaf vandaag is het mogelijk om silly files te kopen. Dit zijn door mij ontworpen bestanden speciaal voor de silhouette.Je krijgt de via de mail na betaling de bestanden toegezonden. Naast de file ontvang je een uitgebreide werkbeschrijving hoe je het project kan maken zoals ik het op het blog presenteer, maar ook diverse tips en tricks.

ja en dan het eerste project. Traktatie potloden




Deze leuke potloden zijn leuk om te geven aan de leraren als traktatie, of aan het einde van het school jaar. Of gewoon aan iemand die je stille hint wil geven om meer contact te houden. Er zijn genoeg variaties mogelijk.





De kosten zijn : 2 euro


Je ontvangt dan een studio file compleet met een 6 pagina tellende werkbeschrijving inclusief foto's. Wil je deze files bestellen stuur even mailtje naar corinneoosterhoff02@hotmail.com en ze komen zo spoedig mogelijk jouw kant op

Hou dit blog goed in de gaten want in de komende weken volgen er nog een paar leuke files

veel snij plezier

Corinne Oosterhoff