woensdag 21 maart 2012

silly files 3d letters

Eindelijk zijn ze af het heeft wat bloed zweet en tranen gekost maar vol trots presenteer ik de 2 de silly files 3 d letters



deze letters zijn leuk voor als home decor maar ook als bv geboorte cadeautje. Er zijn voldoende mogelijkheden met een beetje creativiteit kom je er van zelf. Je kunt te letters verkleinen naar ieder gewenst vorm. de grootste letter op de foto is 15 cm hoog en de kleinste 7,5 centimeter.

Deze silly 3 d letters kosten 6,00 euro

Wanneer je de letters besteld krijg je naast alle letters van het alfabeth een uitgebreide werkbeschrijving ondersteund met foto's hoe je deze letters moet maken. Je kunt de letters bestellen door een mailtje te sturen aan corinneoosterhoff02@hotmail.com. Na betaling ontvang je de letters in je mailbox

Omdat de lente nu echt begonnen is heb ik een leuke lente aanbieding. Wanneer je mij een mailtje stuurt krijg je GRATIS het woord lente toegestuurd met daarbij een kortingscode wat de aanschaf van deze letters nog leuker maakt

Creeer ook het lente gevoel in jou huis.

veel snijplezier

gr corinne

1 opmerking:

Marianne zei

Fantastisch wat ik hier allemaal zie.
Ik wil behalve bestaande files snijden ook wat zelf ontwerpen met SS en zodoende kwam ik op deze pagina terecht.
Ik zou heel graag jouw letters LENTE willen ontvangen en hoop dat ik daarvoor in aanmerking kom.

Fijne Paasdagen gewenst!