dinsdag 6 december 2011

silly tim tags

zoals jullie allemaal weten doet tim holtz net als andere jaren de 12 tags of christmas. Ook ik heb mij laten inspireren en deze tags gemaakt. Alleen ik heb niet gebruik gemaakt van de stanzen van tim holtz maar van bestanden uit de online store van silhouette




voor deze eerste tag heb ik een sneeuwman en een sneeuwvlok gesneden uit wit papier. Het papier heb ik vervolgens in gesmeerd met crackle paint en na het drogen bewerkt met distress inkt.
ook de sheetborder aan de zijkant is gemaakt met behulp van de silhouette. Ik heb sneeuwvlokken laten versmelten in een brede balk en daardoor deze border gecreeerd vervolgens uitgesneden op een sheet en deze sheet bewerkt met wat witte verf om de sneeuwvlokken er beter uit te laten komen



bij deze 2de tag heb ik het rendier, rosette en de text uitgesneden uit de silhouette.

het is leuk om je silhouette ook eens zo te gebruiken.

gr corinne

Geen opmerkingen: