woensdag 21 december 2011

de kersttafel

Ik ben helemaal klaar voor de kerst, het menu is gemaakt de kerstbomen zijn opgetuigd en de kaarten zijn geschreven. Dan is het alleen nog tijd om de tafel te dekken. Ik heb dit keer mijn silhouette gebruikt om er een mooi geheel van te maken.










Bij het maken van dit project heb ik verschillende technieken die mogelijk zijn met de silhouette gebruikt. In reeds eerdere blogberichten heb ik beschreven hoe ik het menubord en de kerstballen heb gemaakt. Voor het maken van de tafelloper en de servetten heb ik gebruik gemaakt van heattransfer materiaal. De sneeuwborder is gesneden met de heat transfer flocked en de egale met de zilvere smooth. Je kunt deze heel goed combineren en overelkaar heen strijken.

Het bakje waar het bestek in zit is een ontwerp van mij zelf en het naambordje erop is een combinatie van sketch pennen en print en cut techniek. Ik heb eerst de naam in combinatie met regstratie marks uitgeprint met de reguliere printer. Daarna heb ik mijn silhouette laten zoeken naar de registratie marks en met de sketchpen de sneeuwvlokken laten tekenen. Vervolgens heb ik het geheel uitgesneden.




Gebruikte materialen van Creabest:

-transfer flocked white
- heat transfer smooth silver
- winter twig yellow bicycle

Ga naar de website van Creabest


Gebruikte silhouette designs
-holly_ pine_ cone c1400-23067
-snowflake swoosh c20091110182015_19210

fijne kerstdagen

2 opmerkingen:

Anoniem zei

I read this post completely on the topic of the comparison
of hottest and preceding technologies, it's awesome article.

My blog post - professional car

Anoniem zei

Greetings! Very helpful advice in this particular post! It
is the little changes which will make the most important changes.
Thanks a lot for sharing!

my web blog - Bench Craft Company advertising laws in spain