vrijdag 17 februari 2012

succes

Een van mijn man's directe collega's heeft besloten het roer om te gooien en de liefde te volgens en naar een ander deel van nederland te verhuizen. Daarom heb ik dit cadeautje voor haar gemaakt



Het is een beetje een symbolisch cadeau geworden doordat ik als basis een omgekeerd hartendoosje van de silhouette online store gebruikt. Dit heb ik op een stukje rondhout geplakt en de basis is een hout uit het bos.



Voor het dak heb een aan rechthoek en scallop border geplakt en in het midden een rillijn geplaatst. Om op het dak een beetje een dakpan effect te krijgen heb ik voor het snijden eerst met de sketchpen dakpannen getekend door opnieuw gebruik te maken van een scallop border. Om deze dakpannen zo mooi mogelijk onder elkaar te krijgen heb kun je het beste de functie dupliceren gebruiken. De golfjes worden dan recht onder elkaar geplaatst op een gelijke afstand.

Gebruikte materialen creabest:
- silhouette sketchpen wit
- Tim Holtz idea oogly vintage shabby
- adhesive cardstock

Gebruikte bestanden silhouette online store:
- 3d heart shaped box
- 3 paper rose
- vaandel pennant

>Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

Louise zei

Wat heb je dat weer schitterend gemaakt, echt super!.


gr.LOuise