vrijdag 14 oktober 2011

Pink ribbon kaart

Bij een goede vriendin van mij is van de week borstkanker geconstateerd.Middels deze kaart wil ik haar een hart onder de riem steken en laten weten dat ik aan haar denk







Ik heb uit de online shop de pink ribbon awareness design gedownload en hier een dubbele kaart van gemaakt. Vervolgens heb ik op het roze cardstock de binnenlijnen met behulp van sketch pen zilver getekend om meer diepte aan de kaart te geven.



Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:

-sketchpennen metalic

- cardstock


Gebruikte silhouette designs:

Pink ribbon awareness


awareness_ribbon_1932

voor meer informatie over het gebruik van sketch kun je hier vinden

1 opmerking:

Liberta zei

Wat een naar bericht.
Dit gaat niet in je koude kleren zitten.
Lief dat je die kaart voor haar gemaakt hebt en laat weten dat je haar steunt.
Sterkte.

Liefs, Lieb