zondag 29 mei 2011

de bakfiets

In het nieuwe boekje kadoosje stond een bakfiets, Ik vond hem zo leuk dat ik hem gelijk wilde maken. Alleen rechte lijnen is niet altijd mijn ding dus vandaar dat ik er een studio file van heb gemaakt. Of te wel 80% van het het ontwerp van deze bakfiets heb ik mbv de silhouette gesneden. wat kleine dingen was echt op maat gemaakt omdat het toch een beetje afhankelijk is van de materialen die je gebruikt. Ik vind hem super geworden







een studio file voor de bak vind je hier de overige onderdelen vind je hier

gr corinne

4 opmerkingen:

Martha zei

Hij is super gewoon. Ik ga het vast een keer proberen. Dank je wel voor de file's

StempelenmetTanja zei

WAUW!!!!! Die is echt super mooi...

Alexandra zei

Dat ziet er prachtig uit. Dank je wel voor het delen van de file's

Liberta zei

Meis hij is super.
Wat leuk geworden.

Liefs, Lieb