maandag 24 januari 2011

titels

Ik ben er niet trots op (over de gang van zaken wel de layout) maar deze layout ligt al een half jaar te wachten op een mooie titel.

Vaak is dit de hekkensluiter op mijn layouts terwijl dit eigenlijk heel makelijk is om te maken zeker met het nieuwe programma van silhouette.


Je typed een woord/ titel. kiest vervolgens voor de functie


met deze functie kom je in het ofsett functie scherm. Je kunt dan kiezen uit 2 offset of internal offset. Bij de eerste komt er een rand om je woord heen en bij de 2de mat hij het woord naar binnen.

Ik heb gekozen voor de 1ste offset shape. Het voordeel hiervan is dat hij gelijk de achterliggende mat, de letters die elkaar gaan overlappen aan elkaar plakt.

Ik ben er helemaal blij mee zo had ik gisteravond in 3 keer snijden. 4 verschillende gematte titels voor 4 verschillende layouts

veel snijplezier

Geen opmerkingen: